2 декември 2014 г.

Меланхолично

Книгите и музиката, които харесваме в този или онзи момент, олицетворяват емоционалното ни състояние. И докато литературата ме води към топлия, шарен и чувствен свят на Латинска Америка, то в музиката намирам меланхолията, която съпътства душата ми в последния месец от тази година.

Защото въпреки самотата в сърцето ми, съм щастлива, че чувствам и съм чувствала всяка брънка на любов, обида, щастие, ревност, недоволство... всяка капка от този океан от чувства, който ме преобръща като вълна при досега с хората до мен, непознатите в градския транспорт, на работното място, при новите срещи и непреодолимите раздели.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Пътешествията на 2016-а! (първа част)

Време да изпратя 2016-а - спомен за лежерен следобед в септемврийска Виена Отиващата си 2016-а започна с 16 желания >>> Върна...