3 февруари 2014 г.

Нещо ново, нещо старо

Старите шкафове в бащино-майчината къща ме срещнаха със спомени от училищен проект по бродиране. Комплектът, разбира се, липсва в своята цялост ;) Но припомнянката беше достатъчна, за да се съчетае с мечтата по уют, която ме е налегнала и следователно - веднага дойде вдъхновението да си припомня какво съм научила в училище по шев и кройка, хихи ;-)

Тъй като опитът ми в областта се изчерпва с придобития преди 15-ина години, беше редно да продължа от позицията, до която съм стигнала. В книжарницата до квартирата ми в София открих един детски комплект по бродиране, с идеята, че е за начинаещи. Задачата ми ще е да пренеса котето от снимката на калъфката за декоративна възглавница.

Доста сложно ми се струва като за начинаещи, но щом така го продават... Да видим ;)



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Пътешествията на 2016-а! (първа част)

Време да изпратя 2016-а - спомен за лежерен следобед в септемврийска Виена Отиващата си 2016-а започна с 16 желания >>> Върна...