19 април 2016 г.

Разходка до Плитвишките езера

Една от първите ми снимки, направена нетърпеливо с телефона

Времето стана пролетно и приятно, което рязко намали желанието ми да стоя у дома (или на работа, но няма как :)). Слънцето ме вика да прекарвам всяка свободна минута навън и по-възможност – сред природата. Макар че парковете и градинките са чудно бягство от ежедневието в градска среда, истинската почивка за мен трае поне няколко дни и е някъде по-надалеч.


Така, в търсене на нови дестинации, случайно попаднах на екскурзия до Хърватия и красивия Национален парк Плитвишки езера. Кратка визитка на парка, както и впечатления и препоръки от първа ръка можете да прочетете в разказа ми за сайта за чаровници Jasmin.bg >>

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Пътешествията на 2016-а! (първа част)

Време да изпратя 2016-а - спомен за лежерен следобед в септемврийска Виена Отиващата си 2016-а започна с 16 желания >>> Върна...