12 декември 2013 г.

Възразявам!

Преоткривам "Али Макбил". Гледала съм сериала преди години, когато беше популярен и честно казано - не обичах особено лудостите на младата адвокатка. Сега обаче я гледам с други очи. И се радвам на посланията на тази продукция.

Посланието, че можеш да вярваш в лудостите си, когато те са безграничен идеал. Един от най-силните моменти за мен е, когато тя скочи с "Възразявам!" в съда срещу твърдението на своя клиентка, че истинската, ценната и вечна любов е мит.

Харесва ми и от гледна точка на случаите - винаги немислими, странни, но силата на правото показва как можеш да погледнеш на всяка ситуация от друг ъгъл.

Харесва ми и идеята, че можеш да си позволиш тактиката да се разсейваш с вътрешния си свят - било то с песен, било с мечти.

А така сега ми звъни телефонът:


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Пътешествията на 2016-а! (първа част)

Време да изпратя 2016-а - спомен за лежерен следобед в септемврийска Виена Отиващата си 2016-а започна с 16 желания >>> Върна...