29 декември 2015 г.

Музикална любимка за 2015: Sia

Въпреки че съм сигурна, че през годината е имало не една или две песни, които са ставали "най-новите ми любими", изпълнителката, която открих като много любима е Sia.

Младоликата австралийка (която е 40, а за мен е под 30) ме впечатли не само с хубавия глас и ритмични песни, а и с пластиката си. Хореографията в клиповете й е впечатляваща, от онези, които ти се иска да можеш да имитираш, но някак няма как да се получи. Затова просто гледаш, слушаш и се забавляваш.

Най-любимата от любимите ми нейни песни е Elastic Heart.


Втората по любимост е другият й много известен хит - Chandelier.


С нетърпение ще очаквам новите й проекти и през 2016-а! Сигурното е, че тя ще бъде прекрасен фон на днешния ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Пътешествията на 2016-а! (първа част)

Време да изпратя 2016-а - спомен за лежерен следобед в септемврийска Виена Отиващата си 2016-а започна с 16 желания >>> Върна...